Kontakt

Inlösen

Har du problem med att lösa in koden? Ta en titt på vår guide. Fungerar det fortfarande inte? Skicka då ett e-postmeddelande till oss med en bild på det errormeddelande du ser när du försöker lösa in koden. 

Har du andra frågor? Ta kontakt! Bättre fråga än att undra. Du kan nå oss på följande vis:

Via live chat: Se knappen nedan på sidan
Via e-post: [email protected] eller kontaktformuläret nedan
Måndag till fredag: 08:00 - 22:00
Lördag och söndag: 10:00 - 22:00

Per telefon: 004610 884 8178
Måndag till fredag: 08:30 - 17:00
Inga extra kostnader tillkommer vid samtalet förutom de vanliga kostnaderna som du betalar till din operatör för inrikessamtal. 

Dispyter

Om du har klagomål ber vi dig ta kontakt med kundservice. Förutom detta har du möjlighet att presentera en möjlig dispyt till den europeiska ODR (Online Dispute Resolution) plattformen: 
http://ec.europa.eu/consumers/odr/


Borttappad kod / Inte fått koden / Översikt av din beställningshistorik

Har du tappat bort din(a) kod(er), inte fått den alls eller önskar du få en översikt på de beställningar du gjort? Be om att få ett personligt lösenord via e-mail här och logga sedan in med ditt lösenord och din e-post. Du kan då hitta en lista på dina beställningar eller se koderna. OBS! Glöm inte att logga ut efteråt om du är på en publik dator för att skydda din beställningsinformation!

Felmeddelande

Fick du ett felmeddelande efter att du gjorde en beställning? Vänligen ta då kontakt med oss via e-post och bifoga en bild på hur det såg ut när du försökte beställa så att vi kan berätta vad som gick fel och hur problemet kan lösas. 


Adress:
Online PrePaid Services BV
Hoevenweg 19
5652 AW Eindhoven
Nederländerna

VAT ID nummer: NL850622074B01
Registrerade på nederländska handelskammare (Dutch Chamber of Commerce) med referensnummer: 52837610
Telefonnummer för företagsfrågor: +31880151400
E-postadress för företagsfrågor: [email protected]


OBS! Gästboken och Feedback Company är inte optimala kundservicekanaler. Båda är publika och därmed kan vi inte skriva specifik information om din order i dessa. Dessutom är Feedback Company inte uppdaterad i realtid. Om du skriver en recension kan det hända att den dyker upp där för allmänheten först nästa dag. Kontakta oss hellre via e-post, telefon eller chat.


Du kan kontakta oss via detta kontaktformulär. Ditt meddelande behandlas på samma vis som om du skickade ett e-postmeddelande till [email protected] 




Namn *
E-postadress *
Telefon
Ämne *
Meddelande *
Captchakod * Captchakod